Produkty pro raději zavolat salul online (3)

ONLINE CHATOVÁ SLUŽBA - Správa živého chatu a chatbot

ONLINE CHATOVÁ SLUŽBA - Správa živého chatu a chatbot

Firmy, které prodávají své produkty nebo služby online, mohou dnes drasticky optimalizovat své výkony tím, že odpovídají na četné dotazy svých zákazníků pomocí online chatovacího nástroje, který si nainstalují na své webové stránky. Ať už máte jakýkoli online chatovací nástroj, budete potřebovat tým, který bude v reálném čase odpovídat na otázky a požadavky vaší cílové skupiny. Po překonání fáze chatbotu a standardizovaných odpovědí může Ubinaweb zasáhnout, aby komunikoval s vašimi zákazníky a potenciálními klienty. - Správa času front. - Kategorizace front. - Prioritizace klíčových zákazníků. - Vyvážení a převod mezi podporou a prodejem. - Správa zdrojů podle špičkových hodin. - Dodržování časových rámců a termínů stanovených zákazníkem. - Využití chatbotů. - Využití standardizovaných odpovědí ("canned responses").
KORA - Softwarové řešení pro katalog, předprodej a fakturaci

KORA - Softwarové řešení pro katalog, předprodej a fakturaci

Vytvořeno pro usnadnění obchodních procesů, které zahrnují aktivity podpory prodeje produktů, je určeno pro firmy s prodejními silami, které působí v terénu. S KORA nyní máte k dispozici na jednom místě: - trvale aktualizovaný katalog, který umožňuje provádět registraci objednávek přímo, s kartotékou zákazníka nebo prostřednictvím katalogu; - přímou komunikaci s ERP a skladem; - přístup k běžnému účtu zákazníků. - modul Nákupy – informace o předem dohodnutých podmínkách (umístění produktu/cena/promoakce) prostřednictvím parametrizovatelného formuláře - kubaturu – vypočítává vztah mezi množstvím objednaného produktu a prostorem kontejnerů - georeferencování - informace o produktu - Kolekce a Rozměry (Barvy a Velikosti) KORA nevyžaduje změnu ERP softwaru, je integrovateľná s již existujícím řešením ve firmě.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.